گزارشی از سی و یکمین نمایشگاه صنعت مبلمان

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. همچون دوره های گذشته این نمایشگاه با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شد، ضمن اینکه با توجه به ساعت برگزاری نمایشگاه که از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر بود، با کمی برنامه ریزی بهتر و هماهنگی هایی که می توانست بین مسئولان برگزار کننده نمایشگاه صورت پذیرد، حضور بازدید کنندگان از این نیز بیشتر می شد.

گزارشی از سی و یکمین نمایشگاه صنعت مبلمان

حضور شرکت آرنا  در نمایشگاه صنعت مبلمان ۱۴۰۱

شرکت آرنا تولید کننده تخصصی سرویس خواب مدرن بزرگسال و نوجوان، همچون دوره های گذشته این نمایشگاه، حضوری پر رنگ و فعال در مهم ترین آوردگاه صنعت مبلمان ایران در سال ۱۴۰۱ داشت.

شرکت آرنا با نوآوری و وجه تمایز بیشتری نسبت به سال های قبل، به معرفی محصولات جدید خود پرداخت که به همین دلیل محصولات این شرکت مورد توجه ویژه اکثر بازدید کنندگان و فعالان صنف مبلمان قرار گرفت.
سیاست شرکت آرنا برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی، همواره رونمایی از محصولات جدید و ارائه ی خدمات جدید و متمایز بوده و امسال نیز با ارائه جدیدترین دستاوردها، خدمات و محصولات خود این مسیر را ادامه داد.

نمایشگاه مبلمان 1401 تهران
غرفه نمایشگاه مبلمان
غرفه شرکت آرنا در نمایشگاه مبلمان منزل 1401

حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه صنعت مبلمان 

احد آزادی خواه نماینده محترم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی، با حضور مجدد خود در نمایشگاه صنعت مبلمان، مهمان غرفه شرکت آرنا شد و طی صحبت هایی که با مهندس محمود رستمی مدیر عامل شرکت آرنا و چندی از تولید کنندگان و فعالان صنف مبلمان انجام دادند، خیلی زود درخواست و مطالبه جدی حل مشکلات تولید کنندگان صنف و صنعت مبلمان را در صحن مجلس از وزیر صمت و میراث فرهنگی، طرح موضوع نمودند.

خواندن این مقاله:
6 ترفند کاربردی برای داشتن بهترین دکوراسیون اتاق ‌خواب

 

احد آزادی خواه در نمایشگاه مبلمان
حضور بزرگان صنعت مبملن ایران در غرفه شرکت آرنا
رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان

اختتامیه نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان- تهران ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی مبلمان تهران Hofex 2022 ، پس از ۴ روز در تاریخ ۲۶ تیرماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران، به طور رسمی به کار خود پایان داد.
در این مراسم جمعی از بزرگان و پیشکسوتان صنعت مبلمان کشور و همچنین مسئولان نمایشگاه تهران حضور داشتند.
به گفته بزرگان صنعت مبلمان این نمایشگاه نشان داد که صنعت مبلمان در کشور از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و با برنامه ریزی بیشتر و باز گذاشتن دست تولید کنندگان این صنعت، بستر مناسبی برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور فراهم می شود. 
مهندس نوروزی مدیر عامل شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا (برگزار کننده رسمی نمایشگاه مبلمان) در اختتامیه نمایشگاه مبلمان از برگزاری نمایشگاه صنعت مبلمان توسط کشورمان در کشور قطر خبر داد. این نمایشگاه به احتمال زیاد در مهر ماه ۱۴۰۱ و قبل از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر برگزار خواهد شد. 

اختتامیه نمایشگاه مبلمان 1401
اختتامیه HOFEX 2022
اختتامیه نمایشگاه مبلمان تهران 1401
اختتامیه نمایشگاه تخصصی صادراتی صنعت مبلمان

اعلام برندگان مسابقه ارزیابی محصولات برتر نمایشگاه مبلمان ۱۴۰۱

در مراسم اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه مبلمان، از برندگان این مسابقه تقدیر شد و برندگان با توجه به امتیازی که توسط  هیئت داوران و کارشناسان این دوره از نمایشگاه کسب کردند، لوح سیمین یا زرین و تندیس کاوه را از برگزار کنندگان مراسم دریافت کردند.

 

تندیس کاوه

آرنا برنده لوح زرین و تندیس کاوه مسابقه محصولات برتر برای دومین سال متوالی

شرکت آرنا برای دومین سال متوالی در رسته سرویس خواب مدرن بزرگسال، برنده لوح زرین و تندیس کاوه مسابقه ارزیابی محصولات برتر شد. 
مهندس محمود رستمی مدیر عامل شرکت آرنا لوح زرین و تندیس این مسابقه را از دستان مهندس عباسی (رئیس اتحادیه درود گران و مبل سازان تهران)، هومن رازدار (مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران) و همچنین مهندس نوروزی (مدیر عامل شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا) دریافت کرد.

خواندن این مقاله:
تخت خواب پارچه ای بخریم یا نه؟
دریافت لوح زرین و تندیس کاوه
دریافت لوح زرین و تندیس کاوه
دریافت لوح زرین و تندیس کاوه توسط شرکت آرنا
لوح زرین و تندیس کاوه
دریافت لوح زرین و تندیس کاوه مسابقه ارزیابی محصولات برتر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان ۱۴۰۱ توسط شرکت آرنا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *